Pershore week 2 - Reisverslag uit Pershore, Verenigd Koninkrijk van Els Sosef - WaarBenJij.nu Pershore week 2 - Reisverslag uit Pershore, Verenigd Koninkrijk van Els Sosef - WaarBenJij.nu

Pershore week 2

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Els

19 Maart 2016 | Verenigd Koninkrijk, Pershore

Hello there!

Wat leuk om jullie reacties allemaal weer te lezen! Het water is weer terug naar het normale niveau gezakt en gelukkig konden we de volgende dag het dorp weer in. Afgelopen zaterdag zijn we een dagje met de bus naar Worcester geweest. Lekker geluncht en wat geshopt, niet teveel natuurlijk want anders is m’n koffer straks te zwaar hahah. Zondag een rustig dagje, wat boodschappen doen en wat drinken in het koffietentje in Pershore.
Op maandag kwamen onze mentoren van school nog even langs en zijn uit eten geweest bij een Indisch restaurant. Jammieeee!
Dinsdag werd er vanuit de Student Union lasergamen georganiseerd, dus daar hebben we natuurlijk aan meegedaan! Vorig jaar hebben we dit namelijk ook al gedaan, wat er leuk was, dus dit jaar moesten we dat natuurlijk nog even over doen. Donderdag na school nog een stuk gewandeld met een klasgenootje en daarna weer even boodschappen halen. Gisteren was een dagje met wat practical lessons van 4 keer een half uur. Tussendoor dus tijd om aan onze assignments te werken die we in moeten leveren volgende week.
Vandaag lekker uitgeslapen, wat boodschapjes gedaan en wat gedronken in Pershore. Morgen gaan we misschien nog naar de Malvern Hills, maar het is even afwachten of het gaat lukken met het openbaar vervoer en of het weer een beetje meezit.
Verder heb ik een kamer gevonden waar ik kan gaan slapen tijdens mijn stage! Ongeveer drie kwartier van Londen vandaan, dus jullie kunnen wel raden waar ik in het weekend naartoe ga! Hahah
Ook komen papa en mama me opzoeken in Londen, waar ik natuurlijk naar uitkijk.
Komende week heb ik maar 4 dagen les en dan vrijdag, maandag en dinsdag vrij ivm Pasen. Ik heb dan nog niks op de planning staan, dus als iemand nog tips heeft waar ik beslist nog heen moet..?
Helaas kennen ze hier niet de paaseitjes die we in Nederland kennen, dus die moet ik missen dit jaar. Sowieso zie ik hier niet de versiering voor Pasen wat we in Nederland kennen, dus heb ik niet echt het gevoel dat het bijna Pasen is. Misschien dat hier volgende week nog verandering in gaat komen?

Ik houd jullie weer op de hoogte,
Veel liefs vanuit Engeland xxx

  • 20 Maart 2016 - 09:56

    Marja:

    Ha Kim,
    Dat zijn allemaal leuke dingen die je doet en een slow start wat het leren betreft, merk ik. Fijn dat je een kamer hebt gevonden. Drie kwartier is niet ver naar Londen. Weet je dat de musea daar gratis zijn? En heel erg mooi en lang niet allemaal saai wat je misschien zult denken. Het victoria en albert museum is een aanrader. Ook kan je mooi lopen langs de Theems, er is een lang wandelpad dat overal langs komt bijvoorbeeld de London Eye, het hele grote reuzenrad. Neem wel een dikke portemonnee mee, want Londen is de duurste stad ter wereld!

  • 20 Maart 2016 - 10:01

    Marja:

    (Ik zie dat niet alles geplaatst is. Dit was het laatste stukje van mijn bericht) De stadsparken zijn ook erg gezellig, alleen weet ik niet hoe dit in de winter is. Lieve Kim geniet van alles wat op je pad komt en als het even tegen zit weet dan, dat moeilijke wegen vaak naar mooie bestemmingen leiden. Groetjes ook van Rob, dikke kus Marja

  • 20 Maart 2016 - 10:21

    Aad:

    Ha die Kim,
    Geniet van alles. En gezellig dat Els en Fred ook op bezoek komen. Lekker ertussen uit!
    Wij gaan een paar daagjes naar Frankrijk met het Paasweekend. Kijken of de wijnvelden er mooi bij staan! :) Ook veel zin in.
    Groetjes en heel veel plezier en succes!
    Oscar en Aad

  • 20 Maart 2016 - 19:41

    Papa En Mama:


    Lieve Kim.
    Leuk verslag weer!
    Fijn dat alles goed gaat en dat je leuke dingen doet.
    Dikke kus papa en mama.

  • 22 Maart 2016 - 13:50

    Léon :

    Hallo Kim,
    Leuk weer om te lezen en mooi dat je het zo naar je zin hebt. Veel plezier.
    Groeten, Léon.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Els

Hallo. Wij zijn Els,Fred,Kim en Bjarne. Via deze site willen wij jullie op de hoogte houden van ons wel en wee tijdens onze vakanties. We reizen vaak op de bonnefooi en deze site is dan een mooi middel om te laten weten waar we zitten. Tevens kunnen jullie leuk meegenieten van alle belevenissen die wij meemaken. We hebben al mooie reizen meegemaakt en hopen dat er nog vele mogen volgen.

Actief sinds 16 Feb. 2008
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 67787

Voorgaande reizen:

05 Maart 2016 - 21 Mei 2015

Pershore / Surbiton 2016

31 Januari 2015 - 14 Maart 2015

Pershore 2015

13 Juli 2014 - 02 Augustus 2014

Thailand 2014

28 Juni 2013 - 20 Juli 2013

Hongkong

24 Oktober 2012 - 09 November 2012

Costa Rica/Panama

27 Juni 2012 - 16 Juli 2012

Lissabon/Algarve/Alentejo.

31 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Maleisie

13 Augustus 2010 - 02 September 2010

Thailand 2010

27 December 2009 - 01 Januari 2010

Riga

20 Augustus 2009 - 03 September 2009

Bulgarije

26 April 2008 - 17 Mei 2008

Thailand

Landen bezocht: