Pershore week 2 - Reisverslag uit Pershore, Verenigd Koninkrijk van Els Sosef - WaarBenJij.nu Pershore week 2 - Reisverslag uit Pershore, Verenigd Koninkrijk van Els Sosef - WaarBenJij.nu

Pershore week 2

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Els

19 Maart 2016 | Verenigd Koninkrijk, Pershore

Hello there!

Wat leuk om jullie reacties allemaal weer te lezen! Het water is weer terug naar het normale niveau gezakt en gelukkig konden we de volgende dag het dorp weer in. Afgelopen zaterdag zijn we een dagje met de bus naar Worcester geweest. Lekker geluncht en wat geshopt, niet teveel natuurlijk want anders is m’n koffer straks te zwaar hahah. Zondag een rustig dagje, wat boodschappen doen en wat drinken in het koffietentje in Pershore.
Op maandag kwamen onze mentoren van school nog even langs en zijn uit eten geweest bij een Indisch restaurant. Jammieeee!
Dinsdag werd er vanuit de Student Union lasergamen georganiseerd, dus daar hebben we natuurlijk aan meegedaan! Vorig jaar hebben we dit namelijk ook al gedaan, wat er leuk was, dus dit jaar moesten we dat natuurlijk nog even over doen. Donderdag na school nog een stuk gewandeld met een klasgenootje en daarna weer even boodschappen halen. Gisteren was een dagje met wat practical lessons van 4 keer een half uur. Tussendoor dus tijd om aan onze assignments te werken die we in moeten leveren volgende week.
Vandaag lekker uitgeslapen, wat boodschapjes gedaan en wat gedronken in Pershore. Morgen gaan we misschien nog naar de Malvern Hills, maar het is even afwachten of het gaat lukken met het openbaar vervoer en of het weer een beetje meezit.
Verder heb ik een kamer gevonden waar ik kan gaan slapen tijdens mijn stage! Ongeveer drie kwartier van Londen vandaan, dus jullie kunnen wel raden waar ik in het weekend naartoe ga! Hahah
Ook komen papa en mama me opzoeken in Londen, waar ik natuurlijk naar uitkijk.
Komende week heb ik maar 4 dagen les en dan vrijdag, maandag en dinsdag vrij ivm Pasen. Ik heb dan nog niks op de planning staan, dus als iemand nog tips heeft waar ik beslist nog heen moet..?
Helaas kennen ze hier niet de paaseitjes die we in Nederland kennen, dus die moet ik missen dit jaar. Sowieso zie ik hier niet de versiering voor Pasen wat we in Nederland kennen, dus heb ik niet echt het gevoel dat het bijna Pasen is. Misschien dat hier volgende week nog verandering in gaat komen?

Ik houd jullie weer op de hoogte,
Veel liefs vanuit Engeland xxx

• 20 Maart 2016 - 09:56

Marja:

Ha Kim,
    Dat zijn allemaal leuke dingen die je doet en een slow start wat het leren betreft, merk ik. Fijn dat je een kamer hebt gevonden. Drie kwartier is niet ver naar Londen. Weet je dat de musea daar gratis zijn? En heel erg mooi en lang niet allemaal saai wat je misschien zult denken. Het victoria en albert museum is een aanrader. Ook kan je mooi lopen langs de Theems, er is een lang wandelpad dat overal langs komt bijvoorbeeld de London Eye, het hele grote reuzenrad. Neem wel een dikke portemonnee mee, want Londen is de duurste stad ter wereld!

• 20 Maart 2016 - 10:01

Marja:

(Ik zie dat niet alles geplaatst is. Dit was het laatste stukje van mijn bericht) De stadsparken zijn ook erg gezellig, alleen weet ik niet hoe dit in de winter is. Lieve Kim geniet van alles wat op je pad komt en als het even tegen zit weet dan, dat moeilijke wegen vaak naar mooie bestemmingen leiden. Groetjes ook van Rob, dikke kus Marja

• 20 Maart 2016 - 10:21

Aad:

Ha die Kim,
    Geniet van alles. En gezellig dat Els en Fred ook op bezoek komen. Lekker ertussen uit!
    Wij gaan een paar daagjes naar Frankrijk met het Paasweekend. Kijken of de wijnvelden er mooi bij staan! :) Ook veel zin in.
    Groetjes en heel veel plezier en succes!
    Oscar en Aad

• 20 Maart 2016 - 19:41

Papa En Mama:

Lieve Kim.
    Leuk verslag weer!
    Fijn dat alles goed gaat en dat je leuke dingen doet.
    Dikke kus papa en mama.

• 22 Maart 2016 - 13:50

Léon :

Hallo Kim,
    Leuk weer om te lezen en mooi dat je het zo naar je zin hebt. Veel plezier.
    Groeten, Léon.