Stage week 2 - Reisverslag uit Esher, Verenigd Koninkrijk van Els Sosef - WaarBenJij.nu Stage week 2 - Reisverslag uit Esher, Verenigd Koninkrijk van Els Sosef - WaarBenJij.nu

Stage week 2

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Els

14 April 2016 | Verenigd Koninkrijk, Esher

Hallo allemaal,

Wat leuk om elke keer jullie lieve reacties te lezen!
Inmiddels zit ik al op de helft van mijn periode in Engeland. 5,5 week voorbij, nog 5.5 te gaan. Met stage gaat het wat beter gelukkig. Ik weet nu hoe alles gaat, waar alles is en hoe alles werkt dus kan nu ook meer zelf gaan doen en hoef niet meer alles te vragen. Verder is het soms nog wel erg rustig, maar er zijn ook dagen dat ik de hele dag bezig ben.
Afgelopen weekend heb ik Esher verkend. De meeste winkels die hier zitten zijn restaurants of kleine supermarktjes. Hier was ik dus snel uitgekeken haha. Heb toen nog boodschappen gehaald en verder niks gedaan. Wel merk je dat het hier een rijkere buurt is. Grote huizen en luxe auto’s. Een Jaguar, Range Rover of luxe BMW hier aan de straat is geen uitzondering.
Zondag ben ik erop uit gegaan naar Londen. Sightseeing naar de Londen Eye, Big Ben etc. Met de bus en de trein was ik er binnen een uurtje. Heb die dag ruim 11 km gelopen dus aan het eind van de dag wel moeie voeten. Maar wel mooie foto's kunnen maken en heerlijk weer gehad. Normaal gesproken zou ik zelf ook niet zo snel alleen zo'n uitstapje maken, maar uiteindelijk toch gegaan en een leuke dag gehad!
Deze week op stage 4 dagen late shift (tot 19u), dus maandag na stage gelijk lekker uit eten geweest bij de Indiër in de straat waar alles voor de helft van de prijs is. De rest van deze week is het vooral laat eten met opwarmmaaltijden van de Thai hahah. Alleen vandaag bijtijds thuis en lekker op tijd kunnen eten.
Van het weekend heb ik nog geen plannen gemaakt. Natuurlijk lekker uitslapen en verder zien we wel hoe het loopt en hoe het weer is.

Xxxx

• 15 April 2016 - 01:31

Marja:

Ha Kim,
    Ik ben trots op je! Je zult zien die 5,5 week vliegen om. Goed dat je alleen op pad bent gegaan. Wel fijn dat je zulke restaurantjes in de buurt hebt waar je ook eten kunt afhalen.
    Enjoy! Liefs Marja

• 15 April 2016 - 08:39

Els:

Lieve Kim.
    Alweer op de helft van je stage. Tijd gaat snel.
    Ga zo door en blijf genieten.
    Love you.
    Kus papa en mama en een piepje van Happy Feet and Shadow.

• 15 April 2016 - 09:26

Lijntje:

Super fijn dat het goed gaat Kim!
    Fijn weekend en dikke knuffel van ons allemaal:
    Nikki Steffi Marc Lijn en pootje van Joy

• 15 April 2016 - 09:39

Léon Sosef:

Hallo Kim,
    Wat mooi om te lezen dat het met je stage beter gaat. Goed bezig hoor! Veel success verder met alles wat je onderneemt.

Groetjes, Léon.

• 16 April 2016 - 08:25

Dicky:

Mooi Kim. Ook leer je zo, ongemerkt.Ik vind je heel dapper, er zo alleen op uitgaan! Als je veel wil zien! Maar, doe voorzichtig.Lieve groetjes.

Els

Hallo. Wij zijn Els,Fred,Kim en Bjarne. Via deze site willen wij jullie op de hoogte houden van ons wel en wee tijdens onze vakanties. We reizen vaak op de bonnefooi en deze site is dan een mooi middel om te laten weten waar we zitten. Tevens kunnen jullie leuk meegenieten van alle belevenissen die wij meemaken. We hebben al mooie reizen meegemaakt en hopen dat er nog vele mogen volgen.

Actief sinds 16 Feb. 2008