Colares,aan de westkust - Reisverslag uit Colares, Portugal van Els Sosef - WaarBenJij.nu Colares,aan de westkust - Reisverslag uit Colares, Portugal van Els Sosef - WaarBenJij.nu

Colares,aan de westkust

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

01 Juli 2012 | Portugal, Colares

Colares /kust bij Lissabon .

Inmiddels hebben we Lissabon verlaten en de huurauto opgehaald .  Hiermee zijn we naar de westkust,vlakbij Lissabon gereden. En ik kan jullie vertellen geen straf. Ons hotel ligt pal aan het strand en we hebben werkelijk een pracht uitzicht op de zee en de hoge rotsen. Bovendien heeft 't hotel ook een groot zwembad en ook daar kijken we vanaf ons balkon op.  We hebben ons gisteren dan ook prima vermaakt aan zee en bij de pool.

de westkust van Lissabon is een bij de toerist nog niet ontdekt gebied. De zee is hier namelijk wild met hoge golven en er staat vaak een flinke wind.  De stranden zijn klein omdat het een kust is met ruige hoge rotsen. Het gebied is voornamelijk populair bij de Portugees zelf die de drukte van de stad wil ontvluchten en voor surfers die genieten van de hoge golfen. Vanuit Lissabon is het ook maar een uurtje rijden.

We zijn gisteren ook nog even naar het meest westelijk puntje van Europa gereden. Dat ligt hier om de hoek zeg maar.  Een hoge klif wat uitsteekt in de zee met een prachtig uitzicht over de Atlantische Oceaan.

Wij hebben er absoluut geen spijt van om hier te zitten.  Wakker worden met het geluid van de zee omgeven door prachtige rotsen is geen straf. En de wind is heerlijk.  's avond gewoon een vestje aan en dan is het goed uit te houden. We hebben heerlijk buiten op het terras met uitzicht op de zee kunnen eten. Zien jullie alles al voor je? Niet jaloers worden hoor!

Jammer dat ik de foto's niet ingevoegd krijg bij de verhalen. Ik kan ze wel op mijn iPad zetten maar dan vervolgens niet als een bestand invoegen. Dus als jullie dit weten, laat maar doorkomen die tip.
Bovendien leuk om jullie reacties te lezen op onze verhalen.

Gaan wij weer verder met genieten van zon,zee,strand en zwembad.

Liefs Els/Fred/Kim en Bjarne.

• 01 Juli 2012 - 09:39

Lijn:

Hoi lieve slurfjes, hoer Lijntje vanaf het werk, ik mis je wel hoor Els!
    Helaas weet ik niet hoe het moet met de foto's, sorry.
    Ik had je gisteravond heel laat nog geprobeerd te face timen, mar je nam niet op, hihihihihi
    Liefs van Lijn doeiiiiii

• 01 Juli 2012 - 09:41

Lijn:

o nee, wat vrselijk ik heb een spelfout gemaakt er moet staan hier lijntje, want ik ben niet in een bordeel aan het werk, sorry!!!!!!!!

• 01 Juli 2012 - 10:10

Marian:

Hoi!
    Erg leuk om jullie verslagen te lezen!
    Heel veel plezier! Geniet ervan!!! :)

• 02 Juli 2012 - 08:16

Léon:

Ha, ha, ha die Lijn. Ik moest er erg om lachen. Foutje kan gebeuren toch?

Fantastisch hoe jullie genieten. Helaas heb ik ook geen oplossing voor de foto's.

Els

Hallo. Wij zijn Els,Fred,Kim en Bjarne. Via deze site willen wij jullie op de hoogte houden van ons wel en wee tijdens onze vakanties. We reizen vaak op de bonnefooi en deze site is dan een mooi middel om te laten weten waar we zitten. Tevens kunnen jullie leuk meegenieten van alle belevenissen die wij meemaken. We hebben al mooie reizen meegemaakt en hopen dat er nog vele mogen volgen.

Actief sinds 16 Feb. 2008