Koh Chang - Reisverslag uit Chanthaburi, Thailand van Els Sosef - WaarBenJij.nu Koh Chang - Reisverslag uit Chanthaburi, Thailand van Els Sosef - WaarBenJij.nu

Koh Chang

Door: els

Blijf op de hoogte en volg Els

12 Mei 2008 | Thailand, Chanthaburi

Hallo allemaal.

Inmiddels zitten we op Koh Chang. Het grootste eiland op Phuket na. Een heel groen eiland waar dwars in het midden een bergketen ligt met tropisch regenwoud. Heel groen dus allemaal.We zitten hier in ons leuk vakantiehuisje direct aan de zee. Een uitzicht wat ik straks terug in Nederland heel erg zal gaan missen. Alhoewel het hier bewolkt en niet zo zonnig is, en af en toe zelfs regen is de temp.lekker warm. De golven zijn hoog en de zee is warm. Zo zijn we lekker aan het luieren. Beetje zwemmen in zee of zwembad,boekje lezen, mensen kijken. Heel relax allemaal. Vanmorgen met Fred de thai massage gedaan. Een heel uur voor 3 euro. Bjarne heeft nog een plek ontdekt waar je op olifanten kan rijden, dus dat staat ook nog op de planning. We benutten deze dagen echt om te relaxen en we merken dat ook de kids hier erg van genieten. Even niet meer reizen en in de auto zitten. Gewoon de dag maar laten komen.
Bjarne heeft aan het strand nog een mooie tattoo laten zetten en Kim wil in d'r haar nog vlechtjes laten zetten.
Aan het strand wordt weer van alles verkocht en je kan goed merken dat men hier op toeristen zijn ingesteld. Ze spreken ook veel beter engels.
Vanmiddag nog een bruiloft op het strand meegemaakt dus vermaak genoeg om ons heen. Het is hier nu 18.30 uur dus tijd om te gaan eten.
Tot de volgende keer.
Liefs Els,Fred, Kim en Bjarne.
SAWADEE

• 12 Mei 2008 - 12:00

Lijn:

Hallo lieve slurfjes, ooooo ik zie jullie helemaal voor me, daar op zo'n heerlijk strand met leuke dingen om je heen!! Echt gaaf. Geniet nog maar lekker zo van elkaar en het mooie land!!
    Ik ben helaas weer in de realiteit beland met wassen en tassen uitpakken, maarrrrrrrr we hebben een heerlijke week gehad in Brabant.Strask gaan we nog even naar oma Bep voor moederdag en morgen begint de school voor Nikki en Steffi weer.
    Geniet dus nog even daar!!!!!! Heel veel liefs en een dikke knuffel van Lijn doei doei

• 12 Mei 2008 - 12:26

Marjorie:

Hoi Els,

Zo te horen hebben jullie het reuze naar jullie zin. Leuk dat je kids zich ook zo goed vermaken.
    Hier in Nederland is het waarschijnlijk t/m woensdag nog droog en zonnig en daarna gaat het weer regenen, helaas.

Groetjes en tot gauw! Marjorie

• 12 Mei 2008 - 14:21

Pinkie:

Hallo baasjes,

Ik ben blij dat jullie het zo leuk hebben.
    Ik heb het zelf ook erg naar mijn zin, ik heb zelfs een vriendje dus maken jullie je maar geen zorgen.

Een poot en een lik van Pinkie

• 12 Mei 2008 - 18:24

Danielle :

Hallo ,

Leuk te lezen dat jullie nu op Koh Chang zijn ( eiland waar wij ook geweest zijn !! ) Ons uitzicht vanaf ons huisje daar was ook onvergetelijk en hebben we gelukkig op foto's staan !! Jullie waarschijnlijk ook !?

Geniet nog op jullie paradijsje !!

Groetjes

• 12 Mei 2008 - 19:36

Rachel:

Leuk om weer even van jullie te lezen.
    Ik kan me voorstellen dat jullie de rust en het uitzicht enorm gaan missen straks terug in Fijnaart, maar heb je al aan ons gedacht?? Wij gaan jullie verhalen enorm missen!! ;-)
    Ook hier is, net als bij Marjolijn, het 'normale' leven weer begonnen. Morgen gaat Iris weer naar school, Erik weer aan het werk en Fenna en ik houden stiekem nog ietsje langer vakantie.
    Ik ben inmiddels ook erg benieuwd naar jouw foto's!!
    Tot snel, Rachel

• 12 Mei 2008 - 19:48

Aad:

Hoi lieve Els, Fred, Kim en Bjarne,
    Wij hebben ook net een aantal dagen heerlijk op een prachtig eiland gezeten . . . Texel, en wel 25 graden warm! Tropisch weer in Nederland, al meer dan 10 dagen. Geniet nog even volop van julie tropisch eilandje. Voor je het weet is de vakantie weer om.
    Vele groetjes, alle goeds,
    Aad

• 13 Mei 2008 - 06:37

Marja:

Lekker nog even relaxen. Geniet ervan!
    kus Marja

• 13 Mei 2008 - 07:35

Léon Sosef:

Is het een blijvende tattoo Bjarne? Nee toch?
    Veel plezier daar aan het strand. Geniet er nog maar lekker van nu jullie al weer aan het aftellen zijn.

• 13 Mei 2008 - 17:11

Marion:

Hoi Fred, Els, Kim en Bjarne,
    Geniet nog even van jullie fantastische vakantie, daar op het tropische eiland, heel ver weg. Lekker relaxen, uitrusten van alle belevenissen. Ook wij zijn weer terug in de wereld van werk, school en regelmaat. Valt nog niet mee met deze temperaturen. Wij genieten er ook nog even van, want donderdag wordt het iets minder met regen(een tropisch regenbuitje misschien). Rust nog even goed uit en uiteraard zijn wij ook erg benieuwd naar jullie foto's.
    Groetjes.

• 14 Mei 2008 - 09:18

Ian En Larissa:

Hoi buurtjes.

Prachtige verhalen allemaal. Echt een top vakantie met veel indrukken en belevenissen.
    Wij zijn maandag teruggekomen uit de Vogezen. Heerlijk week gehad, met alleen maar mooi weer. Caravan beviel erg goeg.
    Bij terugkomst kon ik gelijk aan de slag in de tuin. Na 1 week stond het onkruid aardig hoog. (Dus Fred !!!)
    Els, we genieten erg van je bloemen, welke mooi aan het bloeien zijn. Ik hoop dat ze nog mooi staan als jullie weer thuis zijn.
    Geniet nog maar lekker van het strand ed.
    Goede reis terug en zie jullie snel.

Gr. Ian en Larissa