de inenting - Reisverslag uit Fijnaart, Nederland van Els Sosef - WaarBenJij.nu de inenting - Reisverslag uit Fijnaart, Nederland van Els Sosef - WaarBenJij.nu

de inenting

Door: els

Blijf op de hoogte en volg Els

01 April 2008 | Nederland, Fijnaart

hallo iedereen

we hebben de inentingen gehaald. en daarna naar het tropenmuseum en cirque du soleil. de inentingen vond ik niet zeer doen.
groetjes kim.

Hallo allemaal.
Zoals jullie al van Kim hebben kunnen lezen zijn we weer een stapje dichter bij Thailand gekomen. Vorige week inderdaad de inentingen gehaald. Kim en Bjarne moesten lachen omdat wij 2 prikken kregen en zij maar 1. Om de pijn wat te verzachten(Kim en Bjarne vonden het stiekem toch wel eng!)zijn we diezelfde middag naar Amsterdam gereden. Om alvast in de sfeer te komen zijn we naar het Tropenmuseum geweest. Heel mooi met voor kinderen een leuke afdeling over Bombay. Inderdaad 's avonds naar het Cirque du Soleil. (verrassing van Fred) Erg indrukwekkend en de inentingen waren dus snel vergeten.
Het aftellen is begonnen.
Nog maar 25 nachtjes.

• 01 April 2008 - 17:59

Marjolijn:

Hoi lieve slurfjes,wat een leuke site hebben jullie! En meteen foto''s erbij, super hoor!
    Ik vind het leuk dat we op deze manier mee kunnen kijken en straks ook als jullie op vakantie gaan! En jullie weten het, zodra je de mac donalds ziet, een foto voor Lijn maken he! Doei doei liefs van ons allevier, de Swinkies!

• 01 April 2008 - 18:01

Paul:

Ha, die Els, heb je al tegen Kim en Bjarne gezegd dat ze de komende 5 weken elke keer een prik krijgen en dat deze prik elke week een beetje groter is?

Als je meniet geloof kijk dan maar op de kalender van vandaag

Het is ....................................................................................................................................................................................................................................................................

1 april

Groetjes Paul.

• 01 April 2008 - 18:24

Rachel En Familie:

Hoi,
    wat leuk dat wij mogen meelezen over jullie avonturen. We wensen jullie voor nu veel voorbereidingspret, maar dat zal denk ik wel lukken en straks een hele mooie en avontuurlijk reis!
    We blijven jullie volgen!
    Groetjes, Erik, Rachel, Iris en Fenna

• 01 April 2008 - 19:56

Aad:

Hoi Kim,

Net je mailtje gelezen. Hoe was je feestje afgelopen zondag? A.s. zondag zie ik je misschien weer bij de verjaardag van Felipe. Lijkt me leuk.
    Mooi hoor, dat jullie naar Thailand gaan. Prachtig land en het eten is er heel erg lekker (als je maar wel de schone, hygienische restaurantje uitzoekt). Je moet gewoon alles uitproberen. Wij hebben in Thailand een motor gehuurd. Oscar achterop richting de Cambodjaanse grens, langs de rijstvelden. Prachtig! We wilden naar de mooie tempels Angkor Wat maar die hebben we helaas niet bereikt. Nou ja, wie weet gaan we nog eens terug . . .
    Groetjes, ook van Oscar,
    Aad

• 01 April 2008 - 21:37

Cor En Suzanne:

He wat leuk dat we op deze manier jullie avonturen kunnen meebeleven. Zo zal het zijn alsof we er een beetje bij zijn.

Ik vind het hartstikke goed van Kim dat ze een stukje heeft geschreven en wat stoer van Bjarne om op de foto te gaan terwijl hij zijn prik krijgt.

De voorpret is nu echt bezig en vanaf nu word het steeds leuker.

Liefs en groetjes

• 02 April 2008 - 08:09

Ronald, Heidy T&G:

Superleuk om mee te genieten! Twan wist ook nog hoe die prik in zijn werk gingen zou het liefst met jullie mee gaan, Gwen ook trouwens. Wij zijn erg benieuwd naar de 'andere' kant van Thailand.
    Gaan jullie nog fietsten in Bangkok? Wij hebben evt adres! Geniet van de voorpret, en vergeet geen ballonnen voor de Thaise kinderen in de rimboe bij de stammen, als je daar op bezoek gaat...vinden ze super...
    HEidy

• 08 April 2008 - 12:39

Janita:

Hoi daar in Fijnaart.
    Wat leuk zeg zo'n website, ik heb me al aangemeld om op de hoogte van jullie belevenissen te blijven.
    Wij wensen jullie in ieder geval een fijne vakantie toe en ik zou zeggen tot mails

groetjes ook van Erwin, Xandrine en Chimène Koller

• 16 April 2008 - 12:25

De Smitjes:

Hallo allemaal,

We gaan jullie volgen. Veel plezier met de vakantievoorpret! Hebben jullie nog ruimte over in de koffers zodat wij mee kunnen?!

Groetjes,

Ruud, Lies, Lars en Sven

• 18 April 2008 - 16:55

Arno:

Hé v/d Berg & Sosefjes

Nog een week,en dan is het drie weken rijst eten !!
    Ik wens jullie een hele fijne vakantie toe.
    Ik blijf jullie volgen.

Groetjes,