dolfijnen - Reisverslag uit Chanthaburi, Thailand van Els Sosef - WaarBenJij.nu dolfijnen - Reisverslag uit Chanthaburi, Thailand van Els Sosef - WaarBenJij.nu

dolfijnen

Door: els

Blijf op de hoogte en volg Els

10 Mei 2008 | Thailand, Chanthaburi

Hallo allemaal.

Leuk om jullie verjaardagsgroeten te lezen. vanmorgen ook kado's gekregen. Kim had een paar leuke schaaltjes uitgezocht en Bjarne een ketting van een zeester met allemaal gekleurde steentjes. Van Fred mijn favoriete luchtje Poeme. Ik voelde me dus echt. jarig.
Vandaag inderdaad gezwommen met de dolfijnen en ik kan jullie vertellen een fantastische ervaring. We mochten 50 min. zwemmen voor het luttele bedrag van 8 euro!!! Samen met de trainers deden we kunstjes, lieten we ze springen, hebben we met ze gedanst,visjes gevoerd en uiteraard aan de vin gehangen en met ze gezwommen. Ontelbare kusjes gegeven en met ze gedold. Echt een van de hoogtepunten van de reis.
Verder was er ook nog een dolfijnen show en daar zijn we 2x gaan kijken.
Zijn we weer lekker terug in ons hotel en gaan zometeen eten. Als jarige mag ik zeggen waar maar Kim en Bjarne pushen me om voor de KFC te kiezen. (hahahaha)
Morgen rijden we naar onze eindbestemming. Het eiland Koh Chang en hier zullen we 5 nachten verblijven aan het strand. Onze laatste week is dus ingegaan en de tijd is omgevlogen. Tevens hebben we ook het idee alsof we hier al heel lang zijn.
Gaan we nu lekker eten.
Tot de volgende keer.
Liefs Els,Fred

• 10 Mei 2008 - 12:02

Els:

van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Els !!
    Wat fantastisch leuk om al jullie verhalen te lezen, jullie beleven zoveel leuke avonturen,( behalve dat ongeluk dan ) dat is wat anders dan ons rustige leventje hier in Nederland. Ook al beleven we hier een heuse warmtegolf, even badderen in het zwembad is er voor mij vandaag niet bij . Genieten jullie nog maar !!!
    groetjes uit het infocafe Els

• 10 Mei 2008 - 16:16

Els:

van harte gefeliciteerd met je verjaardag veel plezier en geniet nog lekker van de vakantie
    familie binkhorst

• 11 Mei 2008 - 09:29

Lijntje Slurf:

Lieve slurfjes, hier Lijntje Slurf.
    Sorry datt jullie even geen bericht terug van mij kregen, maar Marc moest werken en via zijn mobiel kan ik internetten, dus dat ging even niet. Dus nu iets te laat, maarrrrrrr alsnog van harte gefeliciflapstaart met je verjaardag lieve Els!!! Om jouw verjaardag te vieren zijn we wezen eten in het sprookjespannekoekenrestaurant waar jullie foto linksboven op de site is gemaakt!!!!Wij genieten hier heerlijk van de zon en hebben de wc sleutel bij laten maken uit "jullie"caravan!Wij gaan vanavond weer naar huisje toe. O ja, de bruidsjurk van Mariska was prachtig, hagelwit en echt een sprookjesjurk met prachtige sluier en sleep. Frans was de hele dag aan het lachen en jee zag ook nog heel veel mensen in Fijnaart bij hun huis.
    Nou lieve slurfjes, geniet nog lekker de laatste dagen en alvast een goede reis terug, is het nog gelukt met de terugvlucht want jullie moesten toch misschien via een stop in Moskou vliegen?
    Heel veel liefs en een dikke kus van Lijn doei doei en groeten van Marc en de kids en een pootje van Joy goed volk

• 12 Mei 2008 - 08:09

Marja:

Ola mi amores,

Allereerst natuurlijk nog un beso grande voor je 44ste verjaardag. Wat hebben jullie al veel gereden en gezien. Zijn de wegen een beetje te doen? Gelukkig is het ongeluk goed afgelopen. Je moet maar zo denken "het blijft in ieder geval een avontuur dat je altijd bij blijft en waar je over blijft praten". Felipe zal wel jaloers zijn als ik vertel over de dolfijnen. Ik wist trouwens niet dat dit in Thailand ook kon, maar wij zijn dan ook die kant van Thailand nog niet op geweest. Moeten we toch nog maar eens doen, als ik dit allemaal zo lees! Net 5 fantastische dagen Londen achter de rug. Juan was blij ons te zien. De thuiskomst was ook erg leuk want Felipe en Melis hadden het hele huis versierd. Ze hadden taart gekocht, we hebben de barbeque aangestoken en zo hebben we met zijn viertjes in een warme tuin lekker mijn verjaardag toch nog gevierd.
    Ondanks zo'n leuke thuiskomst stonden we diezelfde dag al gauw weer met beide voeten op de grond, waardoor dat hoor je nog wel.

Geniet van jullie laatste paar daagjes. Wat gaat het toch snel, zo ben je weg en zo ben je weer terug. Vinden jullie vast wel jammer!

Tot gauw,
    kus Marja

• 13 Mei 2008 - 05:49

Ronald En Heidy:

Dikke thaise kus voor je verjaardag Els! Die je natuurlijk nooit vergeet wanneer je 'm onder zulke omstandigheden viert. Zo leuk om te lezen allemaal! Zijn wel ontzettend benieuwd naar de foto's. Geniet in Ko Chang!! Heidy

• 13 Mei 2008 - 08:23

Léon Sosef:

Dat was een hele belevenis met die dolfijnen. Dit lijkt me ook geweldig. Mooi dat je een goede verjaardag gehad hebt in Thailand. Veel plezier nog.

• 18 Mei 2008 - 12:45

Amy:

hoi buurtjes leuke site hoor
    dat is echt kike!
    met dolfijnen zwemmen!