warm water - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Els Sosef - WaarBenJij.nu warm water - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Els Sosef - WaarBenJij.nu

warm water

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

21 Augustus 2010 | Thailand, Bangkok

Sawadee.

Vandaag zijn we naar de hot stream geweest. Heet waterbronnen met een kleine waterval midden in de jungle. Een rare gewaarwording om bij 30 graden te gaan badderen bij 42 graden. Toch hebben we genoten. De omgeving was bijzonder Eerst een kleine wandeling en dan ineens zijn daar die hete waterbronnen. We hebben ons er maar gewoon in laten zakken. Goed voor al onze spiertjes. Fred, Kim en Bjarne vonden het wel heel warm maar deze koukleum zou zo’n bronnetje ook wel thuis willen hebben.
Hierna zijn we doorgereden naar de Crystal Lagoon. Ook een natuurlijk soort warm waterpool met helder en groen water. Hier had je 2 temp.verschillen in 1. Aan de ene kant van de pool was het kouder dan aan de andere kant. Ook dit lag midden in de jungle en was weer een mooie wandeling. Bjarne zag nog een bordje staan Blue Pool en wilde deze wel volgen. Na eerst over een redelijk pad gelopen te hebben hield dit spontaan op en moesten we over glibberige paadjes en dikke boomstronken heen. Na ruim een half uur geploeterd te hebben en inmiddels aardig onder de modder kwamen we bij een kleine pool uit met inderdaad verrassend blauw water aan de oppervlakte.
Snel terug want het weer begon om te slaan. In de ochtend schijnt de zon veelvuldig. In de loop van de middag raakt het bewolkt en soms valt er dan een tropische regenbui. De temperatuur blijft echter altijd zo rond de 30 graad. Voor de monkey track hebben we nog geen tijd gehad. We waren te laat terug. Dit bewaren we voor als we terug komen van Koh Phi Phi. Daar gaan we morgen heen om te snorkelen en te kayaken.
Gaan we nu weer lekker eten. Het is hier 5 uur later. Het eten is heerlijk. Allemaal lekkere thaise curry’s e.d. en heerlijke coconuts shake’s.

Doeg!!!
Els,Fred,Kim en Bjarne.

• 21 Augustus 2010 - 16:27

Diane:

Hé luitjes ontzettend leuk om jullie reisverslag bij te houden. En Els je ligt er wel heel relaxed bij in het waterbronnetje... En uuuhhh Fred, die hoofddeksels staan je echt geweldig, je bent je roeping misgelopen.... Have fun, en ik wacht met veel plezier jullie volgende reisverslag af.

Liefs Diane xx

• 21 Augustus 2010 - 16:52

Suzanne En Cor:

Wauw wat een mooie foto's.
    Gelukkig is Kim weer opgeknapt want het zou wel erg jammer zijn om dit moois te missen.
    Geniet lekker van nog veel meer moois.

Liefs van ons

• 22 Augustus 2010 - 13:33

Hetty Reuvers:

Hallo Els en fam.

Wat een leuke vakantie hebben jullie wij zijn jaloers hoor.

Met ons is alles goed.
    Pinky hebben we vandaag weg gebracht naar het pension in Etten-leur.
    Alles is goed gegaan.
    Pinky was blij dat hij me zag. Je hoeft geen zorgen over haar te hebben, er wordt goed gezorgd voor haar.

Een prettige voortzetting van jullie reis.

groetjes johan, hetty, esther en luuk. doei.

• 22 Augustus 2010 - 20:04

Aad:

Els wat ben je toch een mooi prinsesje!

Groetjes / nog fijne vakantiedagen met zijn allen, Oscar en Aad

• 23 Augustus 2010 - 08:48

Marja:

Te gek hoor, er komen weer veel herinneringen bij me boven!!! gelukkig dat het beter gaat met Kim! Staat hem wel, die verschillende petten. Ik zou maar oppassen Els, straks wordt er nog een Thaise verliefd op 'm.

xxx Marja

• 23 Augustus 2010 - 11:54

Léon:

Weet leuke belevenissen en Kim is er weer helemaal bij zo te lezen.
    Houdt Fred het nog vol met zijn hoofddeksels?

Els

Hallo. Wij zijn Els,Fred,Kim en Bjarne. Via deze site willen wij jullie op de hoogte houden van ons wel en wee tijdens onze vakanties. We reizen vaak op de bonnefooi en deze site is dan een mooi middel om te laten weten waar we zitten. Tevens kunnen jullie leuk meegenieten van alle belevenissen die wij meemaken. We hebben al mooie reizen meegemaakt en hopen dat er nog vele mogen volgen.

Actief sinds 16 Feb. 2008