Krabi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Els Sosef - WaarBenJij.nu Krabi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Els Sosef - WaarBenJij.nu

Krabi

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

18 Augustus 2010 | Thailand, Bangkok

Sawasdee Ka.

We hebben onze plannen bij moeten stellen. Kim is nog steeds ziek. Heeft koorts, is duizelig en ontzettend moe. Het leek er zelfs op dat we onze vlucht naar Krabi voorbij moesten laten gaan. s Nachts hadden Fred en ik besloten om maar niet met haar verder te reizen en extra nachten in Bangkok te blijven. Maar dat wilde Kim de volgende dag toch niet. Ze zag er ook wat beter uit en uiteindelijk besloten we daarom wel te vliegen.
We zitten dan ook nu in Krabi. Hebben een goed hotel gevonden waar Kim verder kan opknappen. Met een mooi zwembad voor Bjarne erbij zodat dit voor hem ook wat leuker is. We kijken uit op het strand met mooie krijtrotsen en dit is geen verkeerd gezicht. In de ochtend gaat het inmiddels beter met Kim. Ze staat op gaat met ons mee naar zwembad en strand. In de loop van de dag stort ze dan weer in. Ze is zweterig, hangerig en futloos. We doen dan ook niet veel meer dan zwemmen en naar het strand. Voorlopig blijven we dan ook hier.

Toch hebben we de afgelopen dagen ook nog wel leuke dingen gedaan. In het hotel in Bangkok konden we naar de golf range. Terwijl Kim in bed lag zijn Fred, Bjarne en ik hier even gaan kijken en hebben zelfs een golfballetje weggeslagen. 120 ballen voor slechts 2,50 euro, Fred bleek een aardige swung te hebben. Altijd al een verborgen “balletje”in hem gezien hahaha.. Bjarne vond het zo leuk dat we dit in de avond nog een keer herhaald hebben.
Zelf ben ik een uurtje naar buiten geweest en heb heerlijk een uur lang mijn voeten laten masseren. Voor nog geen 4,00 euro. Dat gaan we vaker doen. Zalig!!!
Verder hebben we in Krabi de auto opgehaald en zijn we dus naar een hotel aan het strand gereden. Het is een gezellig plaatsje met een leuke boulevard.
Het is dan ook zeker geen straf om hier wat langer vast te zitten. De stranden zijn schitterend, het weer is ontzettend warm. Nog geen regen gezien,ondanks het regenseizoen. Onze prioriteit is nu om Kim zo snel mogelijk weer fit te krijgen en dan gaan we zeker op zoek naar apen en olifanten.

We houden jullie weer op de hoogte.
Liefs Els, Fred, Kim en Bjarne.

• 18 Augustus 2010 - 18:24

De Smitjes:

Hoi kanjers,

Leuk om weer even iets te horen en vervelend voor Kim dat ze zich zo rot voelt. Volgens mij is rust de beste optie.
    Over dat golfen..... tja wij wisten al heel lang dat Fred eigenlijk een balletje was. Misschien kan hij een baantje lopen met Ruud:-))
    Wij hebben voor Bjarne nog wat ongebruikte clubs staan (mag ie wel lenen)
    Dikke kus en speciaal voor Kim.

Doegies,

de Smitjes uit een regenachtig Nederland.

• 19 Augustus 2010 - 05:55

Marja:

wat vervelend, maar goed om te horen dat jullie er het beste van maken. Wij hebben dit met Esteban ook een aantal keer aan de hand gehad. Is er al een dokter bij geweest. Wij hebben dit toen wel gedaan en kregen goede medicijnen waar hij snel van opknapte.

xxx marja

• 19 Augustus 2010 - 06:44

Danielle Van Tilborg:

Hallo allemaal,

Ik heb al eerder geprobeerd een berichtje te sturen naar jullie , maar dat was nog niet gelukt hier vanaf Corfu!

Leuk jullie verslagen te lezen , minder leuk te horen dat Kim ziek is !Wens haar veel sterkte en hopelijk knapt ze snel op !?

Hele fijne vakantie verder en wij verlangen ook alweer naar Thailand bij het zien van jullie foto's

Groetjes vanaf een heel warm en zonnig Corfu

Danielle

• 19 Augustus 2010 - 06:55

Leon:

Wat rot voor Kim. Gelukkig maken jullie er nog wat van met zijn allen. En Kim...gauw beter worden hé!

• 19 Augustus 2010 - 07:04

Lijn:

leuk om weer wat te lezen over jullie belevenissen, wij hadden gisteren de verjaardag van steffi, nog bedankt voor jullie verjaardagskaart! kim, een dikke knuffel van nikki en steffi en beterschap en ook natuurlijk voor bjarne, steffi mist jullie chatsessies wel hoor!!! veel plezier nog en liefs van de swinkies doeiieii

• 19 Augustus 2010 - 17:14

Marion:

Wat vervelend dat Kim ziek is. Rustig aan, in ieder geval. Geniet van jullie hotel, zwembad, uitzicht, massage en van Fred z'n "aardige swung".
    Veel plezier verder en we hopen dat Kim snel weer opgeknapt is, zodat jullie de vakantie volgens plan kunnen voortzetten. Groetjes,
    Marion