dag 4 - Reisverslag uit Sofia, Bulgarije van Els Sosef - WaarBenJij.nu dag 4 - Reisverslag uit Sofia, Bulgarije van Els Sosef - WaarBenJij.nu

dag 4

Door: els

Blijf op de hoogte en volg Els

23 Augustus 2009 | Bulgarije, Sofia

Hallo Allemaal.

Vandaag weer volop zon, maar voor ons geen strand vandaag. Alhoewel Bjarne het liever anders had gezien. Vandaag zijn we op de culturele tour gegaan. Met de lokale bus naar Nessebar. Een oude stad met smalle straatjes met ouderwetse keitjes en huisjes van hout. Een oude stad ook met veel kerkjes in een aparte bouwstijl. Dat het een bijzonder stadje moest staan dat stond wel in ons boek maar dat het zooo toeristisch was!!! Dat hadden we niet verwacht. Druk druk druk. Zo toeristisch zijn we al jaren niet meer op onze vakantiebestemming tegengekomen. Van Bulgarije hadden we dat ook zeker niet verwacht. Maar het mocht de pret niet drukken. Het brengt ook wel weer gezelligheid met zich mee. Nessebar ligt op een schiereiland in de Zwarte Zee en het heeft dan ook mooie vergezichten op deze zee. Heel blauw water met in de verte onze kustlijn en daarachter de bergen. Zwarte Zee had dan ook beter blauwe zee kunnen heten.

In de namiddag nog even aan het zwembad gezeten. Want na zo’n dagje in de brandende zon gelopen te hebben ben je wel aan iets koels toe.
Bjarne heeft nog wel op een ijsje getrakteerd. Aan het begin van de vakantie hebben Kim en Bjarne een vakantiecentje van ons gehad (en opa en oma hebben ook nog wat meegegeven) met de voorwaarde dat ze ons 1 keer in de vakantie moesten trakteren. Zowel Kim als Bjarne heeft deze eis al ingewilligd. Ze zijn slim want nu weten ze beter wat ze overhouden. Bjarne heeft dan ook van zijn geld al een stoere zonnebril gekocht en Kim een mooie paardenhanddoek en een hangertje voor aan haar mobiel..

Maar weer genoeg geschreven voor vandaag. Tijd nu voor het avondeten dus gaan we op zoek naar een restaurantje. Keus genoeg hier. Daarna nog lekker een cocktailtje drinken en wat slenteren over de boulevard. Jullie lezen het wel. We hoeven ons niet te vervelen..

Tot de volgende keer.
Liefs Els, Fred, Kim en Bjarne.

Ps. Het is leuk hoor om al jullie reacties te lezen.

• 23 Augustus 2009 - 16:53

Ernst En Monique:

hoi Fam.

Een gezellige tijd in Bulgarije! En we lezen jullie reisverslag weer met veel plezier

groetjes
    Ernst en Monique

• 23 Augustus 2009 - 19:29

Steffi+Lijn:

Hoiiii, we lezen dit nu met de laptop in de tuin, hoera, hier is het ook mooi weer. Groetjes van Steffi voor Kim en Bjarne!
    Hoe gaat het met je voeten Els?
    Hebben jullie al een Mac Donalds ontdenkt? hihihiiihi
    Veel plezier en liefs van ons allevier houdoe!!!!

• 25 Augustus 2009 - 17:51

Annemarie Overweel:

Hallo daar!

Leuk om jullie reisverslag te lezen. Ik ben blij dat jullie het zo naar jullie zin hebben.

Groetjes,

Annemarie

• 25 Augustus 2009 - 20:07

Aad:

Net begonnen met werk/ school en ik krijg al weer zin in vakantie, zon, zee, stand en lekker relaxen. Geniet er maar van.
    groetjes/ alle goeds van
    Aad

Els

Hallo. Wij zijn Els,Fred,Kim en Bjarne. Via deze site willen wij jullie op de hoogte houden van ons wel en wee tijdens onze vakanties. We reizen vaak op de bonnefooi en deze site is dan een mooi middel om te laten weten waar we zitten. Tevens kunnen jullie leuk meegenieten van alle belevenissen die wij meemaken. We hebben al mooie reizen meegemaakt en hopen dat er nog vele mogen volgen.

Actief sinds 16 Feb. 2008