San Jose - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Els Sosef - WaarBenJij.nu San Jose - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Els Sosef - WaarBenJij.nu

San Jose

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

08 November 2012 | Costa Rica, San José

San Jose.

Vanmorgen vroeg afscheid genomen van Marja. Gek om te doen na 2 weken
samen zijn,emotioneel ook wel een beetje. Raar ook om haar alleen zo achter te laten. Ik heb nog het vooruitzicht van, ik ga weer naar Fred en Kim en Bjarne, maar voor Marja geldt dat niet. Vanaf nu is ze weer op zichzelf aangewezen. Wel kan ze weer even teren om een heerlijk tijd die we samen hebben gehad. Over 11 weken komt ze naar huis. Ze is al over de helft.

En zo breng ik mijn laatste dagje en nachtje door in San Jose. Ik slaap weer in hetzelfde guesthouse als waar we begonnen.
De busrit van Turrialba naar San Jose duurde 2 uur. En omdat ik al om 9 uur was vertrokken had ik nog een hele middag om in San Jose rond te lopen.
Zo heb ik dan ook het Teatro Nacional bezocht. Een schitterend theater uit 1897. Een Neo klassiek gebouw met een mooie houten statige trap,prachtige grote beelden en mooie plafondschilderingen,authentieke lampjes en prachtige ornamenten.
Eveneens bezocht ik de kerk La Merced. Dit is de oudste kerk van San Jose.
Bekend om zijn houten plafond, slanke kleurrijke zuilen en mooie glas in lood ramen.
Nog even over Central Avenida gewandeld met zijn vele winkels, gezellig op een plein uitgerust en toen weer terug naar het hotel.
Al met al een prima laatste dag.
Morgenmiddag vertrek ik naar het vliegveld om vrijdagavond half 7 weer aan te komen op Schiphol.
Naar het slechte weer kijk ik niet uit maar natuurlijk wel naar Fred,Kim en Bjarne.
Het was een reis om nooit te vergeten. Ik zie jullie in Nederland.
Liefs Els.

• 08 November 2012 - 07:20

Rachel:

Goede reis Els! Heb genoten van je verhalen!x

• 08 November 2012 - 07:33

Lijntje:

Fijn dat je het leuk hebt gehad, maar ook fijn dat je weer thuis komt!!!

Liefs Lijn

• 08 November 2012 - 16:37

Danielle Van Tilborg:

Goeie reis en het was fijn je zo te kunnen volgen, Groetjes Danielle

• 08 November 2012 - 19:30

Heleen:

Een hele goede reis gewenst. Je kunt terug kijken op een hele mooie vakantie. En wij hebben met je mee genoten. En zeker raar dat je Marja gedag moest zeggen en dat ze weer alleen verder gaat.
    Groetjes, Heleen

• 09 November 2012 - 11:24

Leon :

Hallo Els,

Ik zie je zondag wel. Je hebt heel wat beleefd en foto van jij met marja waren erg leuk en mooi.

• 09 November 2012 - 14:28

Aad:

Goede vlucht. Els. En welkom thuis!
    Gezellig, we zien elkaar weer op de verjaardag van Bjarne.
    Groetjes,
    Aad

Els

Hallo. Wij zijn Els,Fred,Kim en Bjarne. Via deze site willen wij jullie op de hoogte houden van ons wel en wee tijdens onze vakanties. We reizen vaak op de bonnefooi en deze site is dan een mooi middel om te laten weten waar we zitten. Tevens kunnen jullie leuk meegenieten van alle belevenissen die wij meemaken. We hebben al mooie reizen meegemaakt en hopen dat er nog vele mogen volgen.

Actief sinds 16 Feb. 2008