De reis. - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Els Sosef - WaarBenJij.nu De reis. - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Els Sosef - WaarBenJij.nu

De reis.

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

25 Oktober 2012 | Costa Rica, San José

Vanmorgen om 8 uur vertrokken vanaf Schiphol. Strenge controle bij de douane gehad. Iedereen moest zijn tas/rugzak open maken en ook al het elektronica werd apart bekeken. Dat resulteerde tot lange rijen.
Het was dan ook meteen doorlopen naar de gate en gaan boarden. Niks winkeltjes kijken.
Ik moest overstappen in Madrid en ook dit verliep niet heel relax. Het begon al bij de landing. Deze liet wat lang op zich wachten. Kreeg de indruk dat we cirkeltjes aan het vliegen waren. En toen er opeens een keihard alarm door het vliegtuig klonk en ook heel de landing aanhield was ik erg blij dat ik uiteindelijk aan de grond stond. En met mij meerdere passagiers. Geen idee wat het kabaal was.
Door de trage landing had ik nog maar weinig overstap tijd en toen ik in de terminal zag dat mijn doorvlucht al aan het boarden was, moest ik nog behoorlijk doorrennen. Weer geen winkeltjes kijken dus. Maar hup inchecken en het vliegtuig weer in. Voor Fred zijn creditcard weer positief, nog geen cent uitgegeven!
Mijn plek in het vliegtuig was riant. In het middenpad,vier stoelen op een rij en niemand naast me. Heel de rij voor mezelf alleen. Zat dan ook heerlijk breeduit en voor zo'n lange vlucht( 10 uur) heerlijk. Kon zelfs languit liggen, maar echt slapen zat er helaas niet in.
Ook met deze vlucht een uur vertraagd aangekomen. Dit kwam door veel turbulentie onderweg en de piloot moest een andere route kiezen om een hurricane te omzeilen.

Het weerzin met Marja was superleuk. Ze had al een taxi en een hostel geregeld dus dat was lekker makkelijk voor mij. Snel nog wat gegeten en geld gehaald en nu lekker gaan slapen.

Liefs Els.

  • 25 Oktober 2012 - 04:41

    Marja:

    Het was inderdaad leuk om mijn hermanita ( zoals ze hier in CR zeggen ) weer te zien!

  • 25 Oktober 2012 - 05:05

    Paul:

    Dag Els,

    Op de terugweg heb je nog een kans om te winkelen en de creditkaart van Fred even leeg te trekken.
    Gelukkig ben je heelhuids aangekomen doe groeten aan marja en veel plezier.

    Paul

  • 25 Oktober 2012 - 07:54

    Rachel:

    Lieve Els
    Ik wens jullie ontzettend veel plezier toe! En ga trouw je belevenissen volgen hier!
    X rachel

  • 25 Oktober 2012 - 09:25

    Danielle Van Tilborg:

    Hallo Els,
    Fijn dat je veilig bent aangekomen op je plaats van bestemming. Moest gisteren steeds aan je denken en was benieuwd hoe je reis verlopen was. Wat leuk dat je ons al zo snel op de hoogte kunt brengen . Jeetje, wat een consternatie zeg je reis , gelukkig hou jij je hoofd wel koel .
    En nu kun je lekker gaan genieten met je zus. Een hele fijne tijd daar en ik kijk alweer uit naar je volgende verslag, Groetjes , Danielle

  • 25 Oktober 2012 - 09:26

    Leon Sosef:

    Hallo Els,

    Heel veel plezier met Marja. Ik ben weer benieuwd naar de belevenissen.

  • 25 Oktober 2012 - 09:56

    Hetty:

    Ha Els,

    Wat een reis wel heerlijk dan zo'n aankomst! Geniet ervan samen met je zus, ben nog steeds niet jaloers

  • 25 Oktober 2012 - 09:57

    Lijntje:

    Lieve Els,

    Wat fijn dat je ondanks alle vetraging en alarmbellen toch goed bent aangekomen bij je zus!!! Ik verheug me nu al op je fotocollage en je volgende berichten. Heel veel plezier en een dikke knuffel vanuit Rdam, doeiiiiiii

  • 25 Oktober 2012 - 11:23

    Suzanne:

    Gelukkig weer heelhuids aangekomen. Nu eerst uitrusten van die hectische reis en dan genieten samen met Marja.

    Heeeeeeeel veel plezier

    Suzanne xxx

  • 25 Oktober 2012 - 20:53

    Dicky:

    Wat een belevenissen. Geniet ervan, het is alweer iets waar je best echt van houd. lieve gr.

  • 25 Oktober 2012 - 21:50

    Heleen:

    Hi Els,
    Wat spannend dat reizen.
    Ben weer benieuwd naar je belevenissen.
    Leuk dat je ons zo op de hoogte houdt.
    Groetjes,
    Heleen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Els

Hallo. Wij zijn Els,Fred,Kim en Bjarne. Via deze site willen wij jullie op de hoogte houden van ons wel en wee tijdens onze vakanties. We reizen vaak op de bonnefooi en deze site is dan een mooi middel om te laten weten waar we zitten. Tevens kunnen jullie leuk meegenieten van alle belevenissen die wij meemaken. We hebben al mooie reizen meegemaakt en hopen dat er nog vele mogen volgen.

Actief sinds 16 Feb. 2008
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 67615

Voorgaande reizen:

05 Maart 2016 - 21 Mei 2015

Pershore / Surbiton 2016

31 Januari 2015 - 14 Maart 2015

Pershore 2015

13 Juli 2014 - 02 Augustus 2014

Thailand 2014

28 Juni 2013 - 20 Juli 2013

Hongkong

24 Oktober 2012 - 09 November 2012

Costa Rica/Panama

27 Juni 2012 - 16 Juli 2012

Lissabon/Algarve/Alentejo.

31 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Maleisie

13 Augustus 2010 - 02 September 2010

Thailand 2010

27 December 2009 - 01 Januari 2010

Riga

20 Augustus 2009 - 03 September 2009

Bulgarije

26 April 2008 - 17 Mei 2008

Thailand

Landen bezocht: