Lissabon. - Reisverslag uit Fijnaart, Nederland van Els Sosef - WaarBenJij.nu Lissabon. - Reisverslag uit Fijnaart, Nederland van Els Sosef - WaarBenJij.nu

Lissabon.

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

28 Juni 2012 | Nederland, Fijnaart

Aankomst Lissabon.

Na een goede vlucht zijn we aangekomen  in Lissabon.
Zat de taxichauffeur te klagen dat hij het veel te warm vond,wij waren allang blij. 30 graden en een heerlijk zomers briesje. Ons hotel ligt in de wijk Barrio Alto. De oude stad van Lissabon, wat hoger gelegen,dus veel klauteren. Gelukkig rijden er van die wat wij noemen historische trams. Hier in Lissabon doen ze nog prima dienst. Ze deden mij denken aan de stadsrondritten die ik vroeger bij de VVV gaf in net zo'n oud trammetje.  Verder nog heerlijk aan de rivier de Taag gezeten en wat gewandeld door de oude smalle straatjes.

Hier zijn ze nog in de ban van het voetbal. Het is vanavond Portugal - Spanje. Straten zijn niet zo versierd als bij ons en men loopt er ook niet uitbundig gekleed bij maar naarmate de avond dichterbij kwam zag je steeds meer mensen lopen in de kleuren van Portugal.  Op de vraag voor wie we nu zijn zeggen we natuurlijk Portugal.  Fred en Bjarne zijn dan ook nu aan het kijken.  Op tijd terug in het hotel voor de 2de helft.  Kim leest een tijdschrift en straks gaan we lekker slapen. Onze 1ste vakantiedag zit er op.

Liefs Els,Fred,Kim en Bjarne.

Ps: nog geen foto's. Wil nog niet lukken.

• 28 Juni 2012 - 08:36

Léon:

Nou, veel plezier. Ik kan het me herinneren die oude trams. Leuk dat je midden in de oude stadswijk zit. Portugal wel helaas verloren. Portugal in rouw! Merken jullie er nog wat van? Ik ben weer benieuwd naar jullie verslagen.

• 28 Juni 2012 - 08:41

Anita:

Heel veel plezier en lekker genieten van jullie vakantie hoor!
    Ik vind het heel erg leuk dat ik ook mee mag genieten van jullie avonturen!!!
    Heel veel lieve groetjes vanuit Zweden.

• 28 Juni 2012 - 08:54

Lijntje:

Hoi lieve slurfjes, leuk om jullie eerste verslag te lezen!
    Fijn dat jullie het naar je zin hebben!
    Veel plezier nog en heel veel liefs van ons allevier en een pootje van Joy doeiiii

• 28 Juni 2012 - 09:49

Rachel Zevenbergen:

Lissabon is zo leuk! Ben daar jaren geleden met Kevin geweest!
    Leuk om jullie reisverhalen weer te kunnen volgend!
    Veel plezier en geniet ervan,
    x Rachel

• 28 Juni 2012 - 11:11

Aad & Oscar:

Dag lieve Els, Fred, Kim en Bjarne,

Heerlijk hé, dat mooie zomerweer. In Nederland is het maar matig geweest de afgelopen tijd. Geniet van het mooie weer en het mooie land. Een hele, fijne vakantiereis!

Groetjes van
    Oscar en Aad

• 28 Juni 2012 - 17:50

Marion:

Hoi Fred, Els, Kim en Bjarne,
    Voor jullie is de zomervakantie alweer begonnen. En met goed weer in Lissabon. Wij wensen jullie een hele fijne vakantie toe. Geniet weer van alle mooie, culturele uitstapjes, bezienswaardigheden die Portugal te bieden heeft. Heel veel plezier en groetjes van ons allevier.

Marion

• 28 Juni 2012 - 20:06

Danielle Van Tilborg:

Klinkt allemaal al geweldig en ik zie Lissabon weer voor me ! Lekker genieten hoor !

Els

Hallo. Wij zijn Els,Fred,Kim en Bjarne. Via deze site willen wij jullie op de hoogte houden van ons wel en wee tijdens onze vakanties. We reizen vaak op de bonnefooi en deze site is dan een mooi middel om te laten weten waar we zitten. Tevens kunnen jullie leuk meegenieten van alle belevenissen die wij meemaken. We hebben al mooie reizen meegemaakt en hopen dat er nog vele mogen volgen.

Actief sinds 16 Feb. 2008