op de fiets - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Els Sosef - WaarBenJij.nu op de fiets - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Els Sosef - WaarBenJij.nu

op de fiets

Door: els

Blijf op de hoogte en volg Els

29 April 2008 | Thailand, Bangkok

Vandaag liep ons wekkertje al om 05.30 uur af. We zijn al om 7.30 uur door Bangkok gaan fietsen. Dit om het heetst van de dag te vermijden. Het was een ware belevenis. Dwars door de smalle straatjes van de chinese wijk en markt. Via de vismarkt,langs de varkenskoppen naar de fruit en groentenmarkt en iedereen maar naar ons roepen Hello en good morning. Met de fiets de rivier de Chao Praya overgestoken en hier langs tempels gereden. Met de fiets de longtailboot weer op naar het platteland van Bangkok gevaren om daar aangekomen weer op de fiets te stappen en via smalle weggetjes langs huisjes te rijden waar je anders niet kan komen. Na 4 uur kwamen we weer terug. Een hele ervaring rijker. Vanmiddag lekker wezen zwemmen en bijkomen in het zwembad. We hebben een nachtje bij moeten boeken want we kwamen er zojuist achter dat we de autohuur pas op 1 mei hadden geregeld. Oeps foutje!!! Maar het is vakantie en Bangkok is geen straf. Vanavond dan ook maar weer lekker gaan shoppen en wat sate-tjes scoren of iets anders lekkers.
Marjolijn de Mac is gespot. Echt heel goedkoop hier en speciaal voor jou een foto gemaakt. (hahaha)

Hier komt Kim ook nog wat vertellen.
ik vind het heel leuk hier in Thailand. Toen we zijn gaan shoppen heb ik een horloge,t-shirt van thailand en een rok gekocht. we zijn al heel vaak in een tuk tuk geweest. we zijn elke middag gaan zwemmen (mamma is er ook in geweest want ze had het warm) het is wel 30 graden met de fietstocht kwamen we heel veel grote vissen tegen en die hebben we ook nog gevoerd.we gaan nu lekker eten tot de volgende keer.
groetjes Els en Kim.

ps. nog geen fotos. Is me nog niet gelukt.

• 29 April 2008 - 11:54

Paul:

In nederland temparatuur 35 graden,nu ja bijna dan, toevallig in een tuincentrum ook de vissen gevoerd en fietsen kan ik ook in Delft, waarom dan zo ver op vakantie gaan?

Spijkerbroek maat 58 ik durf het bijna niet te schrijven maar niet meer dan 5 euro.

groetjes Paul

• 29 April 2008 - 18:52

Lijn:

Hoi!! Wat een leuk bericht weer!! Echt gaaf, zo op de fiets door Bangkok!!
    Leuk dat jullie een foto van de Mac hebben gemaakt!
    Hier is het erg wisselvallig weer, hopen dat het morgen een beetje meevalt voor alle kids in Nederland op een koniginnedagkleedje.
    Nou veel plezier en een dikke kus van Lijn doei doei

• 30 April 2008 - 06:30

Heidy,Roon,Twan&Gwen:

Leuk om te lezen dat jullie de fietstocht ook zo bijzonder hebben gevonden. Ben benieuwd hoe de haakse bochten op die smalle steigers aan de overkant van de Chao Praya zijn gegaan!
    Wij ruiken, voelen, genieten met jullie mee!! Veel plezier nog, en tip: de enorme boekenwinkel op Sukhumvit: etages vol, uren zoet, ook Kim en Bjarne.
    Rose Garden in Nakorn Pathom www.rose-garden.com ook geweldig bij 'verloren' dag...Kun je alvast olifantrijden oefenen..

• 01 Mei 2008 - 08:31

Heleen:

Fietsen door Bangkok. Zo te horen een super ervaring.
    Veel plezier en ik kijk uit naar alle verdere belevenissen.
    Groeten,
    Heleen

• 01 Mei 2008 - 12:00

Marja:

Te gek om te lezen wat jullie zoal doen en gedaan hebben. Ik zie het al weer voor me. Eigenlijk wil ik daar ook wel zijn, maar eerst gaan we morgen naar Londen. Juan heeft vrij genomen, dus we gaan met z'n drietjes Londen verkennen. Ook leuk!!!!
    Geniet van alles wat jullie tegenkomen.

Groetjes van ons allen!

Liefs Marja

• 01 Mei 2008 - 12:26

Lijntje:

Groeten vanaf de Store op Hemelvaartsdag! De zon schijnt hier ook een beetje, maandag gaan we naar het hitsige Lam, doedels!! En veel plezier!!
    liefs van slurfje

• 01 Mei 2008 - 16:41

Tante Wil:

te gek wat jullie allemaal ondernemen ook voor de kinderen ik zou er bijna jaloers op worden maar geniet maar volop het gaat toch wel vlug allemaal
    groetjes leo en wil

• 06 Mei 2008 - 11:35

Léon:

Nou dat moet een hele belevenis zijn geweest zo op de fiets in Thailand. Leuk door al die dorpjes. het moet een hele belevenis zijn geweest. Nog een perttige dagen in Thailand.