bangkok - Reisverslag uit Fijnaart, Nederland van Els Sosef - WaarBenJij.nu bangkok - Reisverslag uit Fijnaart, Nederland van Els Sosef - WaarBenJij.nu

bangkok

Door: els

Blijf op de hoogte en volg Els

28 April 2008 | Nederland, Fijnaart

Hallo iedereen.

We zitten in Bangkok.
Vlucht prima verlopen. Overstap in Moskou gehaald en meteen het thaise ritme aangehouden. Het voelt heerlijk. De cultuur,de geuren,het klimaat, de mensen. Natuurlijk al in een tuk tuk gezeten en wat tempels bezocht. Relaxen in het Lumpinipark en toch even gedacht dat hier krokodillen vrij rondliepen. Het bleken reuze leguanen te zijn. Heel bijzonder in een stadspark. Verder natuurlijk struinen over de vele marktjes en al het nodige gekocht. Maar goed dat we een lege tas in de koffer hadden gestopt. Wat is het hier toch goedkoop. We genieten volop en gaan daar snel weer mee verder.
Sawadee
Els-Fred-Kim en Bjarne

• 28 April 2008 - 16:29

Danielle Van Tilborg:

Hallo allemaal,

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen in Thailand !! Geniet maar heerlijk van de warmte, want hier is het na een redelijk mooi weekend weer koud en nat !!!

Hele goede reis verder en shop ze !!

Groetjes ,

Danielle

• 28 April 2008 - 17:02

Suzanne En Cor:

Hoi, gelukkig dat jullie in de Moskou de vlucht hadden maar jullie zijn hier dan ook wel keurig op tijd vertrokken en mooi dat de terugvlucht ook nog is goed gekomen.
    Lekker verder shoppen en misschien nog een tas kopen????

Groetjes xxx

• 28 April 2008 - 17:07

Pa En Ma:

Fijn dat jullie het naar je zin hebben en geniet lekker van het mooie weer en van het mooie land.

Groetjes (o)pa en (o)ma

• 28 April 2008 - 17:35

Monique:

Hoi Luitjes,
    Fijn dat de vlucht goed is gegaan. Geniet ze verder! en tot horens
    groetjes Ernst, Monique en Majenka

• 28 April 2008 - 17:53

Marjolijn:

Hoi! Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Els de hartelijke groeten van Trynke en Arend van de cruiseterminal!!Hebben jullie al een Mac Donalds gezien? Dikke kus van Lijn doei doei

• 29 April 2008 - 11:50

Paul:

Niet vergeten alles eerlijk opgeven bij de douane.

Els

Hallo. Wij zijn Els,Fred,Kim en Bjarne. Via deze site willen wij jullie op de hoogte houden van ons wel en wee tijdens onze vakanties. We reizen vaak op de bonnefooi en deze site is dan een mooi middel om te laten weten waar we zitten. Tevens kunnen jullie leuk meegenieten van alle belevenissen die wij meemaken. We hebben al mooie reizen meegemaakt en hopen dat er nog vele mogen volgen.

Actief sinds 16 Feb. 2008